Translate

Thursday, May 17, 2012

Как започна всичко...


Как започна всичко...
За съм от Ботевград , доста далече от морето ама имах късмета да имам някой който ме закачи към морето и водните спортове. За които ме познавате знете че това е брадатия, баща ми, същия който ми предаде тоя дух , това л’бопитство, и даже ДНК/ато.
Та така всичко започва в Равда, мойта Равда от детството, рибарско селце с мирис на грозде и риба, понякога на мастика....там дето ходех бос и чиче Ангел беше най големия (и е най голямия в мойте спомени). Там дето след цял ден на плажа те чакаше една огромна изтудена в мивката диня, и пържена цаца след това.
Там дето доматите не им слагаха колци, там дето леля Соня ми показа кой е Фреди Меркури, там дето натиснах първата руска мацка .....да де детенце като мен.....
Като бях по малък и вечер ходехме с брадатия да плуваме, отиваме по бански до плажа, и плуваме през нощта, стигаме до една лодка закотвена в залива на рибарите и той си вади една цигарка от херметично пликчке , пуши и после се връщаме , боси разбира се....
После Несебър,
Малко работа с чичо Тошо, следващата година пак , малко гмуркане и после с ДРИНАТА, лодката мечта, и една нощ на връщане от Созопол Капитана ляга и ме остава да я карам, без да пускам светлините.......огромна луна , вятър и аз на руля.....тогава нещо вътре се пречупи и си казах че ще имам лодка и ще плавам. Тогава бях на 17.
Сега съм на 33 отне ми доста време, ама пак през нощите вахти понякога осещам същата треска......настръхвам , и после се отпускам и си казвам че наистина се случва...........

Изглежда просто......отне ми над десет години да стигна пак до това. През това време правих много работи и минах през много ....ама това е друга история......БЛАГОДАРЯ ТИ КАПИТАНЕ.......

No comments:

Post a Comment