Translate

Wednesday, February 29, 2012

Добър вечер дами, и вие господа,
Притеснявам се като всичко върви толкова добре, това си е по стара българска традиция.
Еми да, всичко е екстра, обаче се притеснявам за мойте хора ...деа знам навик от малък.....
Знам че майка, баща, си, и баби са ок ....ама нали имате гадния навик да си криете та пак се пртеснявам ......де да знам ....Радвам се да съм част от нашето разръснато семейство (чаааак по Чехия) и пак ме е страх щото сме далеч....както и да е...всеки са си побира и навира страховето кадето му влизат (по джобовете най вече).

Та да с евъренем на историята ....оня ден треаше да похарча около 5 лева да се обадя на кума ми .....да ми искам прошка .....Пламен дори не разбра за какво му званя.......Писнало ми е да искам прошка.....живи и здрави ако имам деца никога, ама никога няма да им искма прошка ....другата част от ритуала ми харесва, огън .....да изгориш всичко лошо и да се пречистиш .....дано с идването на пролетта всичко е по чисто и ясно ........
Па сега малко за нас .....ми добре сме .....жена ми ми се дразни, напослеък и дойде малко в поече карнавала и мойте почерпки с българите ......ма то карнавалите са 20 дена .....
Аз лично ако времето позволява бих тръгнал на 3 март след ИАГНЕ с Българите на лодката .....малко дорб сърма, едно две бутчета ......малко домашна ........ше видим за моменъта съм ги поканил, ако времето позволява ....след купона тръгваме към Кабо Верде....1600 километра или 8 дена плааване.......ПРЕЗ ТОВА ВРЕМЕ МОЖЕ ДА НИ ЗВЪНИТЕ ПО СЪТЕЛИТНИЯ ....и по спокойно не става от първия път и струва две евро минутата......
Поздрави и до скоро Яна и Владо

No comments:

Post a Comment